Camioane pe viitoarea autostradă București-Ploiești
Lucrările de construcţie la segmentul de autostradă Bucureşti-Ploieşti (parte integrantă a viitoarei autostrăzi Bucureşti-Braşov) au început în 2007 şi vor fi probabil, finalizate în 2012.
- Autostrada Bucureşti-Ploieşti, zona Bărcăneşti; Foto: Romulus Cristea
Viitoarea autostrada Bucureşti-Braşov este împărţită în patru tronsoane: Bucureşti-Moara Vlăsiei, Moara Vlasiei-Ploiesti, Ploieşti-Comarnic şi Comarnic-Braşov. Lungimea totală a autostrăzii ar urma să fie de aproximativ 164 km.
- Şantier pe autostrada Bucureşti-Ploieşti; Foto 2: Romulus Cristea
Lungimea totală a autostrăzii Bucureşti-Braşov ar urma să fie de aproximativ 164 km, distanţă care ar putea fi parcursă cu automobilul în doar o oră şi jumătate.
Singura bucată de autostradă asfaltată (cu un prim strat superficial) se afla în zona Bărcăneşti-Râfov şi nu depăşeste o lungime de doi kilometri.
- Camioane pe autostrada Bucureşti-Ploieşti; Foto 3: Romulus Cristea
Fotografiile au fost realizate la data de 3 martie 2010 cu o camera foto digitală Olympus SP- 590UZ.
Foto: Romulus Cristea
Written by Romulus Cristea
Duminică, 21 martie 2010 la 19:55
Publicat în afaceri, Articole, auto, fotografii, Uncategorized
Tagged with auto, autostrada, Barcanesti, Brasov, bucuresti, camioane, casuneanu, CNADR, Compania Naţionala de Autostrazi si Drumuri, constructii, drum, ministerul transporturilor, Olympus SP-590UZ, Ploiesti, Umbrarescu
13 răspunsuri
Subscribe to comments with RSS.
Cata padure s-a taiat acolo ?
NRDobrogea
Duminică, 21 martie 2010 at 20:31
In zona respectiva, s-a taiat o portiune din padurea Surlari, pe o lungime de 600 metri.
Romulus Cristea
Duminică, 21 martie 2010 at 20:41
Guvernantii de acum nu vor termina in 2012, poate in 2050.
Marcel J.
Duminică, 21 martie 2010 at 21:20
S-a taiat o padure? Unde au fost ecologistii romani? Doar aparitii la televiziune, altceva nimic concret.
Nicolle
Duminică, 21 martie 2010 at 21:22
Dar cum credeti ca puteti sa pasiti in secolul XXI? In Codrii Vlasiei nu aveti nici electricitate, nici telefonie, nici canalizare. Normal, sacrificam din natura!
Miron Plai
Luni, 22 martie 2010 at 00:21
Au taiat fara mila Padurea Surlari,zona patrimoniala cu fauna si flora ocrotita. Cine a dat avizele? Chiar nu mai protesteaza nimeni in tara asta?
Florin I.
Luni, 22 martie 2010 at 00:23
Am pus si eu poze cu lucrarile la autostrada in zona Gherghita, mai exact cu trecerea peste DJ101E. Pozele sunt facute Duminica.
cldumitrescu
Marți, 23 martie 2010 at 17:46
Felicitari!Continuati!
mihaela oancea
Luni, 24 mai 2010 at 19:11
Pentru cldumitrescu,
Cred ca am ajuns si acolo. Caut fotografiile si le postez. Blogul al cui este-Independenta?
Romulus Cristea
Marți, 23 martie 2010 at 18:44
Asta? http://independenta.wordpress.com . E al meu.
cldumitrescu
Miercuri, 24 martie 2010 at 15:41
Interesant. Stiam blogul. Am crezut initial ca e al primariei sau al vreunui consilier local. Mult succes si te mai astept. Numai bine.
Romulus Cristea
Miercuri, 24 martie 2010 at 16:36
siteul dvs este foarte bun. ma uit zilnic desi articolele intarzie.
Murgean Gamet
Miercuri, 24 martie 2010 at 21:08
[…] Articol apărut în data de 21 martie 2010. în Periodic – Blogul lui Romulus […]
Camioane pe șantierul autostrăzii București-Ploiești | Lorry and bus
Luni, 31 decembrie 2018 at 21:46