ROMULUS CRISTEA

PERIODIC – Blogul lui Romulus Cristea

PROGRAM COMEMORATIV pentru 20-23 decembrie 2009

with one comment

Program comemrorativ organizat de Secretariatul de Stat pentru Problemele Revolutionarilor (SSPR)
– 20-23 decembrie 2009 –

20 decembrie 2009

ora 12.00- Troiţa de la  Popeşti-Leordeni

21 decembrie 2009

ora 10.30- Cimitirul Eroilor Revolutiei
ora 11.30- Crematoriu Uman Cenuşa
ora 12.00- Troiţă – Spitalul Colţea
ora 12.15- Piata Universităţii
ora 12.30- Sala Dalles
ora 12.45- Piaţa Romană

Revolutia Romana decembrie 1989; Foto: revolutia.ro

22 decembrie 2009

ora 9.00- Monumentul pentru Cinstirea Eroilor Revolutiei-Piata
Revolutiei
ora 10.00-Radiodifuziunea Română

ora 11.30- Televiziunea Româna –Troiţă
ora 12.00- Televiziunea Romana –Troiţa Paraşutiştilor

23 decembrie 2009

ora 10.00- Monumentul Eroilor Jandarmi- Aeroportul Henry Coandă –
Otopeni

Written by Romulus Cristea

sâmbătă, 19 Decembrie 2009 la 17:37

Un răspuns

Subscribe to comments with RSS.

  1. digeaba strig ca cine aude tace din gura si nu vorbeste ca acum morti nu pot vorbi dar cei in viata trebuie sa vorbeasca dar sa nu vorbeasca singuri sa vorbeasca cu cei din jur ca FRONTUL DEMOCRAT ROMIN nu moare se regenereaza cine are urevhi sa auda si sa respecte idealurile revolutionare ,nu cum se intimpla acum eu vorbesc si scriu si alti stau si rid de cea ce scriu eu imi pare rau dar stiu , sinteti o rusine a democratiei rominesti voi revolutionari nu sinteti si doar profitatori , imi pare rau ,am spus mereu voi toti doriti a fi ca sefi ,dar uitati ca nu toti puteti gindi si scrie va inervati si dati la cos fara a va uita adevarati revolutionari sub sloganul fascist ,noi nu sintem rampa de lansare ca la ploiesti bulgaru viorel acum cu merite deosebite si perju tot lafel ca ce sai faci cu atitia de avocati militieni procurori si ce mai fi , eu unul mam saturat de prosti in 20 da ani SSPR a pacalit statu cu mi de leii siacum la fel de ce nui obliga sa lucreze pe gratis ca bani ia papat si revolutia a uitat ca na fost ei eu stiu nu contest nu stiu de ce nu ajung sa fiu in sspr oare adevarati revolutionari nu stiu imi pare rau toti vreti ca sefi sa fiti apoi fiti voi sefi si praful se alege revolutionari in punga de papusoii, noi am luptat sa rasturnam un regim comunist tu sau voi ce ati facut intrebate si apoi raspunde si nu privi pe altul cerindui spaga ,asa ca la ploiesti imi intoarce dosarul din comisie perju daniel de ce o face el nui o rusine apoi in fund de sertar bagat in anonimat uite comunisti inbracati inblana de mielsint multi ca el OPRITI MACELUL DEMOCRATIEI CA AM LUPTAT CA EA SA FIE .FRONTUL DEMOCRAT ROMIN unitii sub tricolorul ROMINIEIastept sa refacem FRONTUL DEMOCRAT ROMINfara profitatori atentie club 22 bucuresti esti o rusine

    MIRICA A GHEORGHE

    marți, 16 Februarie 2010 at 12:39


Lasă un răspuns

