ROMULUS CRISTEA

PERIODIC – Blogul lui Romulus Cristea

Lucian Croitoru, desemnat prim-ministru

with 4 comments

Preşedintele Traian Băsescu a semnat decretul de nominalizare a lui Lucian Croitoru în funcţia de premier al României. Băsescu a spus că a trebuit să ia o decizie pentru a nu mai prelungi actuala criză politică.”Consider că nu se mai poate prelungi timpul de consultări. Am decis să semnez decretul de nominalizatre a primului ministru desemnat, aşa cum este definit de lege, în persoana domnului Lucian Croitoru”, a declarat Băsescu, potrivit Realitatea TV.
Preşedintele a spus că Lucian Croitoru corespunde unuia dintre dezideratele unora dintre partidele politice, mai puţin PD-L, nefiind membru al vreunui partid.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Băsescu: Consider că nu se mai poate …„, posted with vodpod

„Domnul Croitoru va prelua misiunea formării unui nou cabinet în următoarele condiţii. FMI a anunţat amânarea misiunii de evaluare a României. Misiunea de evaluare va avea loc după ce România va avea un guvern. Efectele unei întârzieri în avea rapid un guvern comăpetent şi aprobat de Parlament sunt extrem de serioase pentru România. Vom primi tranşa de 300 de milioane de dolari săptămâna viitoare. România trebuie să mai încaseze până la sfârşitul anului două tranşe.”, a mai spus preşedintele.

Basescu a mai afirmat că opţiunea sa pentru Croitoru a fost generată de faptul că „aveam nevoie de un prim-ministru competent în materie de probleme economice.

„Domnia sa corespunde dezideratului de a avea un prim-ministru neangajat politic. Am lucrat cu domnul Croitoru în timpul guvernului Isărescu şi am rămas cu o impresie de profund profesionalism”, a mai spus Băsescu.

Preşedintele a atras atenţia partidelor politice că actuala criză politică a început să provoace efecte economice: „România are nevoie urgent nevoie de un guvern. Nu am înţeles de ce a trebuit să cadă guvernul cu o lună înainte de alegeri”.

„Am avut trei propuneri pentru funcţia de prim-ministru: Una a fost a mea, bazată pe profesionalism, experienţă, cunoaşterea instituţiilor financiare internaţionale. Am avut o propunere de la PD-L care a propus un om politic şi propunerea cunoscută a PNL şi PSD, legată de domnul Johannis. Vreau să precizez că relaţia mea cu domnul Johannis este una corectă. Îl apreciez şi nu am avut nicio abordare personală. Şi domnia sa şi domnul Croitoru sunt două persoane cărora eu8 le-am mai propus angajarea în Executiv. Domnului Johannis eu i-am mai propus să fie ministru al Educaţiei, a declinat invitaţia de a intra în Cabinet, iar domnului Croitoru i-am propus să preia Cabinetul Alianţei PDL-PSD. La momentul respectiv domnia sa a declinat invitaţia de a fi prim ministru al Guvernului ALianţei PDL-PSD”, a mai spus preşedintele.

Written by Romulus Cristea

joi, 15 Octombrie 2009 la 14:24

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lucian Croitoru e ginerele lui Isarescu, stie toata lumea. Masonii se inteleg bine intre ei. L-au refuzat la Club Rotary si a fost respins

    M.P

    joi, 15 Octombrie 2009 at 21:13

  2. Lasa-ne, lasa-ne. toti stiu cine e croitoru si ca a fost combinat si cu Elena Eba Basescu nu doar cu fata lui Mugur Isarescu

    Lucia Minca

    joi, 15 Octombrie 2009 at 21:15

  3. Nu era nici o criză, dacă nu o declanşa Băsescu, refuzând propunerea majorităţii parlamentare, formate din toate partidele şi formaţiunile în afară de partidul prezidenţial. Mă bucur că a făcut-o, dacă îl desemna pe Johannis, îşi revendica aportul de imagine. Dar frica e prea mare. Şi disperarea de a fura. Blaga şi Boc au dat ieri semnalul pentru mită şi furăciune electorală. Regimul Băsescu e raiul interlopilor.

    Roxana Iordache

    Duminică, 18 Octombrie 2009 at 15:20

    • Nu stiu ce s-a intamplat ieri cu Blaga si Boc. Iar cat priveste „raiul interlopilor” am constatat ca oameni la care nu ma asteptam sustin aceasta infractionalitate. Modul in care se actioneaza e destul de pervers si multi au fost prinsi la mijloc.

      Romulus Cristea

      Duminică, 18 Octombrie 2009 at 16:20


Lasă un răspuns

