ROMULUS CRISTEA

PERIODIC – Blogul lui Romulus Cristea

Shamisen rock: Rising cu Yoshida Brothers

with 6 comments

Yoshida Brothers– Rising; Album: Rising; 2005

Postat pe Youtube de infernowolf36

Monkey Majik and Yoshida Brothers – Change

Postat pe Youtube de sgregj

Written by Romulus Cristea

Duminică, 27 Septembrie 2009 la 18:05

6 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Superb Yoshida Brothers… Mi-am adus aminte, nostalgic, de progresivul de la Led Zeppelin (incepand cu min. 2.14)… Superb…

    Multumesc pentru cateva minute petrecute aici…

    Paul Gabor

    Duminică, 27 Septembrie 2009 at 18:34

    • Da, cred ca tot la Led Zeppelin m-am gandit prima oara cand am ascultat. Mi-am adus aminte de Kashmir.

      Romulus Cristea

      Duminică, 27 Septembrie 2009 at 18:42

  2. Foarte tare! Ce sa mai zic…

    D.Gabriel

    Duminică, 27 Septembrie 2009 at 18:47

  3. Belea! Nu stiam de ei. Am ascultat-o de cateva ori si nu ma mai satur!

    Nick Palade

    Duminică, 27 Septembrie 2009 at 18:50

  4. Sunt o trupa foarte buna , dar pacat ca sunt in Asia!

    irina

    marți, 6 Octombrie 2009 at 17:09


Lasă un răspuns

