ROMULUS CRISTEA

PERIODIC – Blogul lui Romulus Cristea

A fost un cutremur de 3,7 Richter

with 25 comments

Potrivit datelor centralizate de Institutul Român de Seismologie Aplicată (IRSA), astăzi, la ora locală 13,56 (ora 10,56 UTC) a avut loc un cutremur cu magnitudinea de 3,7  Richter.

Lista ultimelor cutremure- Foton

Lista ultimelor cutremure- Foton

În afara datelor legate de epicentrul cutremurului nu sunt postate alte informaţii.

**********

Pe site-ul Centrului Seismologic Euro-Mediteraneean (CSEM) la ora 10,56 UTC nu apre monitorizat niciun seism.

lista ultimelor cutremure potrivit Centrului Seismologic Euro-Mediteraneean

Lista ultimelor cutremure potrivit Centrului Seismologic Euro-Mediteraneean

În jurul orei 10 UTC, pe site-ul CSEM apar informaţii legate doar de unele seisme din zona Macedonia, Franţa şi Turcia.

Informaţii recente despre cutremurele care au loc în România puteţi găsi pe site-ul Centrului Seismologic Euro-Mediteraneean (CSEM) şi care poate fi accesat la adresa http://www.emsc-csem.org. De asemenea, pe portalul CSEM sunt disponibile baze de date privind seismicitate din diferite zone ale Europei, inclusiv România, hărţi seismice, rapoarte şi buletine de specialitate.

Centrul Seismologic Euro-Mediteraneean a fost înfiinţat în 1975 la recomandarea Comisiei Europene de Seismologie (ESC).

25 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Seismeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    RUDI

    Marți, 26 Mai 2009 at 02:09

  2. Cutremure medicamente si bombe

    WC Tudor

    Marți, 26 Mai 2009 at 02:10

  3. sa inteleg ca stati la curte:)

    cristina

    Marți, 26 Mai 2009 at 02:47

  4. scuze ma refeream la WC Tudor si Rudi ca poate asa se explica atitudinea lor relaxata si batjocoritoare:)va invidiez ca stati la parter,temerea mea vine de la faptul ca stau la etaj 5 din 8!

    cristina

    Marți, 26 Mai 2009 at 03:14

    • cele mai expuse etaje sunt cele inferioare …

      emilian79

      Marți, 26 Mai 2009 at 15:14

      • Da, relativ. La fel cum de relativa este si metode „triunghiului vietii” recomandata de expertii seismologi americani. La parter, am insa sansa sa fug repede. Am avut experienta cutremurelor trecute si vedeam din strada cum se indoaie blocul.

        Romulus Cristea

        Marți, 26 Mai 2009 at 15:53

    • WC Tudor si Rudi sunt clientii mei fideli. Doar se distreaza…
      La bloc, nu mai conteaza la ce etaj stai. Daca se dărâmă, se dărâmă. Fiecare cum are norocul..

      Romulus Cristea

      Marți, 26 Mai 2009 at 15:57

  5. nu am vrut sa par rautacioasa,doar ca am luat my in serios subiectul:)

    Anonim

    Marți, 26 Mai 2009 at 22:39

  6. nu am vrut sa par rautacioasa,doar ca am luat mai in serios subiectul:)

    cristina

    Marți, 26 Mai 2009 at 22:41

  7. s.a produs azi 27/05/2009 ora 3.12 adancime 155 km un seism mag 4.0!!

    cristina

    Miercuri, 27 Mai 2009 at 07:07

  8. p SMAS e specificat mag 4.6 adancime 133.63!!!

    cristina

    Miercuri, 27 Mai 2009 at 07:18

    • Mersi pentru informaţie. Am postat adineaori un mic articol referitor la cutremur. Sunt mici diferenţe între monitorizarea FOTON şi CSEM.

      Romulus Cristea

      Miercuri, 27 Mai 2009 at 21:32

  9. Bună Romi,
    Trebuie să-ţi spun ceva, ce am aflat şi eu abia acum cu imensă uimire. IRSA e un furt grosolan. Sistemul de avertizare seismică este creaţia vărului meu şi a colegului lui, care între timp a şi făcut infarct din cauza ururpării incalificabile. Văr-meu mi-a spus-o doar pentru că am adus eu vorba despre sistemul de avertizare şi am precizat că tu îl mediatizezi pe blogul tău. Atunci a izbucnit, renunţase să lupte. Eu nu admit aşa ceva. Cred că trebuie să redeschidă frontul. N-aş vrea să-ţi stric nişte relaţii, dar am vrut neapărat să ştii adevărul.

    Roxana Iordache

    Miercuri, 27 Mai 2009 at 15:57

    • Bună Roxi,
      Poate îmi zici şi cum îl chema pe vărul tău, dar printr-un e-mail. Eu îi ştiu pe cei de la Foton de când au lansat sistemul, cu ani şi ani în urmă, îmi aduc aminte că RL apărea pe alb-negru. Tare sunt curios…Atunci cred că am scris prima oară de ei.

      Romulus Cristea

      Miercuri, 27 Mai 2009 at 21:29

  10. Îmi cer iertare, mă refeream la SMAS.

    Roxana Iordache

    Miercuri, 27 Mai 2009 at 16:00

  11. Nuse pune

    dadatroll

    Miercuri, 27 Mai 2009 at 16:13

  12. ce my stiti se mai aude ceva nou?semaforul si.a mai schimbat culoarea?

    cristina

    Joi, 28 Mai 2009 at 22:26

  13. Va multumesc ca v.ati facut timp sa ne informati my ales ca pare buna vestea la fel si ‘culoarea”!! noapte buna

    cristina

    Vineri, 29 Mai 2009 at 00:06


Lasă un răspuns

