ROMULUS CRISTEA

PERIODIC – Blogul lui Romulus Cristea

Nu ma pot abtine: Vadim bate campii. Plus Poemix

with 3 comments

Eram niţel obosit, dar mi-am revenit repede şi am bufnit în râs când am văzut un  filmuleţ cu Vadim Tudor, actualul preşedinte PRM, senator şi candidat la alegerile europarlamentare. Nu-mi venea să cred ce văd pe blogul Roxanei Iordache. Vadim, tânăr cu o blană de urs la gât şi o căciuliţă tot de blană, aşezată niţel şuie pe vârful urechilor. Vadim recita foarte afectat o odă lui Ceauşescu şi Partidului Comunist. Cu multă patimă.


Postat pe Youtube de bitpressro

E clar, suferea omul din dragoste pentru dictatorul Ceaşescu:

“Sa trăiască -n veci Partidul, tricolorul, România,

Să trăiască Ceauşescu care ne-a redat mândria,

De a sarbatori Unirea şi de a ne numii români.”

Pe blogul Poemix-superrealism a lui Iulian Tănase am mai găsit ceva interesant. Un poem de Corneliu Vadim Tudor, tot o odă închinată dictatorului Ceauşescu şi Partidului Comunist. De data asta, „recitat frumos, cu intonaţie”, chiar de bloggerul Iulian Tănase:

Postat pe Youtube de daseinmedia

Ce să zic, trebuie din când în când, să le citim, sau să le ascultăm recitate, nu de alta, dar timpul trece prin noi şi unii mai şi uită ca să nu spun că habar n-au ce  mizerie şi ce nenorocire străbat o dictatură.

3 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pai si nu e gingas?

    mihai 4

    Marți, 12 Mai 2009 at 14:39

    • Pai, se poate…Mie mi se pare incredibil….Asa ceva…rar de tot. Pun filmuletul si ma binedispune, mor de ras.

      Romulus Cristea

      Marți, 12 Mai 2009 at 14:46

      • Asa e.Eu cand l-am vazut m-am prapadit de tot.Numai bine Romulus,am sa incerc sa mai intru la tine,sper sa nu uit.Pa.Mai vino si tu pe la Roxi mai des,vad ca te stie,mia zis Lilick ca esti ok.Mai intra si portocalii platiti sa-mprastie ceata-n multime.

        mihai 4

        Marți, 12 Mai 2009 at 19:48


Lasă un răspuns

