ROMULUS CRISTEA

PERIODIC – Blogul lui Romulus Cristea

Mi-am luat o bicicleta de trekking

cu 20 comentarii

Azi dimineaţă am tras o fugă la reprezentanţa DHS din str. Vasile Lascăr 142 (la Asa sport) să-mi cumpăr o bicicletă. De data asta, una de trekking. E un fel de hibrid între city bike şi mountain bike. Vroiam de mult să cumpăr una, însă doar într-o anumită configuraţie: roţi cu aderenţă ridicată de 26 inch, amortizor la furca din faţă şi fără cadru. Mai vroiam şi altele…Am ezitat doar din cauza preţului, destul de ridicat pentru astfel de biciclete. Una peste calitate medie costă peste 1200 lei.

Am ales până la urmă o bicicletă DHS din gama medie:DHS 2664 Silver. Preţul a fost unul din criteriile alegerii.

DHS 2664 Silver; Foto: DHS Eurosport

DHS 2664 Silver; Foto: DHS Eurosport

Bicicleta are garanţie doi ani şi este livrată cu aripi, clopoţel,  portbagaj spate, stop spate etc.  Vânzătorul a efetuat reglajele gratis.

Am plătit 594 lei. M-am suit pe ea şi am mers până acasă. Îmi place teribil cum merge.

Detalii produs cu codul: 2664- Informaţii din catalog:
  • Denumire: DHS 2664 Silver

    Tip produs: Bicicletă;
    Categorie: DHS – gama MEDIE;
    Descriere:
    Cadru Aluminiu 26;
    Furcă Suspensie;
    Ghidon Aluminiu;
    Schimbator Fata Shimano FD-TZ30;
    Schimbător Spate Shimano RD-TX30;
    Manete Schimbător Shimano SL-RS31 Secvenţial;
    Pinion Shimano MF-TZ06;
    Foaie pedaliera DHS Aluminiu;
    Frana DHS Aluminiu V-Brake F/S;
    Manete frana DHS Aluminiu;
    Cauciuc DURO 26*1,75 A/V Thailanda;
    Lanţ KMC Taiwan;
    Jante DHS Aluminiu Duble 26
    Subansamblu Ax Chinhaur Taiwan;
    Şa Selle San Marco Italia;

Foto: DHS Eurosport

Foto: DHS Eurosport

La noapte când mă întorc de la cursurile de fotografie, o să mai fac o tură până-n centru cu ea. Mâine, am programat cu L. o cursă prin parcuri.

O să vă ţin la curent cu ce se mai întâmplă cu bicicleta şi ce accesorii mai cumpăr pentru ea.

20 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Conceptul de City Bike in Bucuresti mi se pare unul sinucigas. Mai bine un mountain bike trasportat cu trenul pana unde incepe trasesul

    acspot

    vineri, 1 mai 2009 at 09:43

    • Eu folosesc bicicleta cu precadere in Bucuresti. Nu vad de ce sa cumpar mountain bike sa ma plimb in Bucuresti. E la fel cum as folosi doar 4X4 ca sa merg cu masina.
      In plus, folosesc bicicleta de 35 de ani. Am avut Sputnik din aluminiu si jante simple cand drumuriele erau cu mult mai proaste. Nu se intampla nimic: incetineam cand vedem o denivelare sau saltam usor roata din fata. Am mers 7 ani asa. Nu s=a intamplat nimic, Bicicleta a ramas intreaga.
      Daca ma duc la munte cumpar un MTB. Trekkingul sau city bike e sa te plimbi de placere cu efort minim. De ce sa transpir ca sa misc o roata de doua-trei ori mai lata si de ce efortul meu sa se disipeze in amortizoare in loc sa inaintez eficient. Legi simple de fizica….

      Romulus Cristea

      vineri, 1 mai 2009 at 13:25

    • Te felicit ca ai ales sa iti cumperi o bicicleta.
      Insa DHS este un brand romanesc foarte chicios…sunt foarte curist cat te va tine bicicleta.
      Cu 700-800 RON iti puteai lua un bike serios care nu te va lasa cand ti-e lumea mai draga.
      Oricum bafta :D

      Andy

      luni, 22 martie 2010 at 16:17

      • Cu 700-800 lei nu cumperi nici o bicicleta la clasa acesteia, fabricata in alta parte. Poate doar un second hand care are probleme. Are aproape un an si nicio problema. Iar de “chici” nu mai vorbi ca nu stii ce e si nici cum se scrie.

        Romulus Cristea

        luni, 22 martie 2010 at 22:19

  2. azi mi-am luat si eu una.acum2 saptamani vroiam s-o iau in rate caci pretul era de 650 lei iar azi am vrut sa imi iau alta iar in magazin era la promotie aceeasi bicicleta cu 100 lei mai ieftina. asa ca am facut un efort si am luat-o.sper sa ma tina

    gaby 32

    marți, 13 aprilie 2010 at 12:50

    • A mea a facut aproape un an. Deocamdata nu are nimic, nu am dus-o nici macar pentru reglaje la atelier. Doar presiune la roata din cand in cand. In rest nicio problema.

      Romulus Cristea

      marți, 13 aprilie 2010 at 15:19

  3. Am si eu DHS. Tare de tot. Nu inteleg de ce toti snobii cumpara altele cu bani multi mai multi

    Theo

    duminică, 25 aprilie 2010 at 18:29

  4. Am uitat sa spun , O sa mai cumpar un DHS. E foarte convenabil raportul pret/calitate.

    Theo

    duminică, 25 aprilie 2010 at 18:30

  5. sub numele de Theo am spus ca am biciclete, multe biciclete si ma dau cu ele. ma duc la tara, la munte peste tot. nu am cazut niciodata de pe bicicleta si ma dau zilnic cu ele

    Theo_1923

    luni, 26 aprilie 2010 at 14:10

    • Draga Theo,,
      Tu de bun simt ai auzit? Pai ce aici e blogul tau sau unul public unde sa pui toate bazaconiile care iti trec prin cap? Mai esti si anonim, asta arata cat de curajos esti si ca ai de ascuns multe lucruri.
      Putin bun simt…Incearca sa te stapanesti sau du-te la doctor daca ai probleme. Nu te juca cu focul!

      Romulus Cristea

      luni, 26 aprilie 2010 at 15:41

  6. Am o bicicleta si am mers cu ea a tara si nu s-a stricat nimica la ea. I-am pus lantul invers ca sa se opreasca mai repede cand pun frana de mana.

    Theo

    luni, 26 aprilie 2010 at 15:44

    • Bravo! Persevereaza!

      Romulus Cristea

      luni, 26 aprilie 2010 at 15:45

    • I-am pus si eu lantul invers la a mea, dar nu pune frana mai repede. In schimb acum cand dau in fata merge in spate. M-am obisnuit mai greu.

      Teo

      miercuri, 5 octombrie 2011 at 14:03

  7. ma bucur ca in sfarsit lumea incepe sa aprecieze si produsele romanesti…..poate incet incet o sa inceapa si tara asta sa prospere

    deea

    joi, 24 iunie 2010 at 15:14

  8. Ai fost cu ea in vreo tura offroad? As vrea sa-mi iau o bicicleta de trekking, dar s-o mai folosesc si in ture mai lungi. Si sa nu aiba un pret prea mare…
    Cum mai e bicicleta ceea? Rotile sunt ca-n poza? Adica chiar au aderenta?? Pe site-ul dhs m-au dezamagit un pic pozele si faptul ca e pusa in categoria city bike, nu la trekking.
    Merci de raspuns!

    Ioana

    marți, 2 august 2011 at 11:02

    • Buna, O folosesc de mai bine de doi ani. Nu m-am dus cu ea la munte. A mea are cauciucuri de oras. Cand iti cumperi o bicicleta te gandesti unde o folosesti cel mai mult. Daca e pentru oras, iei fara amortizoare si cu cauciuc de strada. Dezavantajele suspensiei si ale cauciucului de dimensiuni mari: pedalezi si disipezi efort in amortizoare, respectiv cauciuc, deci inutil. Cred ca singura conditie, pentru mai multa siguranta in oras e sa aiba jante duble. Pentru oras: bicicleta de otel, fara amortizoare si roti normale. Nici macar schimbatorul nu e util. In rest, sunt bani aruncati in vant. Ca sa-ti dai seama mai exact cam care e tipul de bicicleta de oras, te uiti pe orice site strain si o sa vezi tipul de bicicleta utila pt oras. Restul e snobismul celor de la noi si nitica ignoranta.

      Romulus Cristea

      miercuri, 3 august 2011 at 00:41

      • Puteti pune niste link-uri la site-uri straine?

        Radu

        duminică, 21 august 2011 at 19:27

  9. salitul meu cald tuturor celor care poseda o bicicleta pe care aper ca o folosesc cat mai mult.Nu discut gusturile.oamenilo.bafta la tura!

    banu cristian

    sâmbătă, 12 aprilie 2014 at 16:31


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 647 other followers

