ROMULUS CRISTEA

PERIODIC – Blogul lui Romulus Cristea

Blogul meu de la Inpolitics

leave a comment »

Am deschis de trei zile un nou blog pe patforma de la Inpolitics. Am postat cîteva articole de ale mele din România liberă, însă în limita timpului voi cauta să adaug si altele, cu tematici diferite şi alte ţinte de adresabilitate.
Adresa blogului meu este:
http://www.inpolitics.ro/Blog/romuluscristea.html

Blog Inpolitics/ Romulus Cristea

Va astept să mă vizitaţi, să mă votaţi şi să lasaţi comentarii.
Vizitaţi şi:
http://romuluscristea.blogspot.com/

logging Fusion Blog DirectoryWil’s Domain Weblog
Web DirectorySubmit Blog DirectoryFree Web and Blog HostingBlog DirectoryEatonWeb Blog DirectoryBlog Directory SubmissionBlog Listings

Lasă un răspuns

