ROMULUS CRISTEA

PERIODIC – Blogul lui Romulus Cristea

PERIODIC

with 4 comments

Gata! De azi blogul meu are şi un nume. Uşor de reţinut, simplu de căutat, de remarcat imediat. După un an şi patru luni de la primul articol postat pe blogul personal de la WordPress şi peste 33 000 de vizitatori înregistraţi, m-am hotărât să-i spun simplu: PERIODIC. Nu am nici o teorie pregătită pentru explicarea alegerii titlului. Pur şi simplu, mi se pare potrivit.
O precizare însă trebuie făcută. Pentru a nu bulversa optimizarea obţinută pe unele motoare de căutare, dar şi pentru a nu deruta internauţii care mă vizitează, formal, am păstrat în capul paginii (în „header”), la denumirea blogului, numele meu – Romulus Cristea, iar la descrierea blogului („tagline”) am trecut noua denumirea a spaţiului web – PERIODIC, urmat de sloganul de la WordPress, „Just another WordPress.com weblog”.

Vă aştept să mă vizitati în continuare şi să-mi transmiteţi, prin comentariile directe de la articole, observaţiile voastre. Vă asigur că voi ţine cont de ele.

* Alte spaţii virtuale administrate de mine le găsiţi postate, pregătite pentru accesare , la Wink :
View Romulus Cristea's profile on Wink

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. salut Romulus !
    Aici Sorin , colegul tau de la Romania Libera. Lasami si mie telefonul tau mobil pe e-mail sa ne contactam.
    O zi buna si ai super blog !
    Sorin

    sorin voinea

    Joi, 14 August 2008 at 17:24

  2. Salut,
    Numarul meu de mobil este 0721 288 362; adresa de e-mail: romulus.cristea@gmail.com.
    Daca dai pe Google: Romulus Cristea+ mobil, iti apar toate coordonatele, la mine sunt publice.
    Astept sa ma contactezi sau trimite-mi pe e-mail coordonatele tale.
    Mersi

    Romulus Cristea

    Joi, 14 August 2008 at 19:39

  3. interesanta alegere, spor in continuare!

    octavian brezean

    Joi, 14 August 2008 at 23:44

  4. Pentru Octavian Brezean,
    Salut,
    Mulţumesc mult!

    Romulus Cristea

    Joi, 14 August 2008 at 23:49


Lasă un răspuns

